Home / Notizie / Hillary thanks to you

Hillary thanks to you

Di seguito la lettera di Hillary Clinton inviata ai sostenitori dopo la vittoria in Pennsylvania in inglese e tradotta in italiano.
Below. Hillary Clinton letter sent to voters after the victory in Pennsylavania in English and translated in Italian

in English
Thanks to you, we won a critically important victory tonight in Pennsylvania. It’s a giant step forward that will transform the landscape of the presidential race. And it couldn’t have happened without you. There will be much more to do beginning tomorrow. But tonight, let’s just celebrate the fact that you and I are part of a remarkable community of people tough enough, passionate enough, and determined enough to win big when everything is on the line. Thanks so much for all you do.

Sincerely,

Hillary Rodham Clinton

– in italiano –

Grazie a voi, abbiamo realizzato una importante vittoria questa sera in Pennsylvania. E ‘un grande passo avanti che trasformerà la via della corsa alle presidenziali. E ciò non sarebbe stato possibile senza di voi. Ci sarà molto più da fare a partire da domani. Ma stanotte, celebriamo il fatto che io e voi siamo parte di una notevole comunità di persone ancora fortemente appassionata e determinata a vincere alla grande, quando tutto è in linea. Grazie tante per tutto ciò che fate.

Cordiali saluti,

Hillary Rodham Clinton

* È possibile che nella traduzione ci sia qualche inesattezza.

Leave a Reply